20/10/2018

Sen z pieczątkami

We śnie byłam w przeddzień jakiejś imprezy. Miałam kupić prezenty. Kupiłam pieczątkę. To miał być zabawny prezent ze śmiesznym tekstem. Tekst miał 3 linijki, ale nie zobaczyłam tekstu. Rozpakowałam paczką, żeby przepakować w coś ładnego, paragon wyrzuciłam. Potem dowiedziałam się, że ktoś tym samym domu też kupił pieczątkę. Bo ja mieszkałam w jakiejś komunie albo dużej rodzinie, jak komuna.


Ta druga pieczątka była lepsza od mojej, większa i treść fajna na 5 linijek (też nie pamiętam jaka). Gdy wzięłam tę pieczęć i odbiłam, okazało się, że treść jest odwrócona, lustrzana. Ktoś zrobił pieczątkę źle, nie pomyślał, że ma być odwrócona. Patrzyłam na pieczątkę i czytałam, ale po odbiciu tuszu napisy były lustrzane. Nie mogłam w to uwierzyć. To jakiś absurd. Przecież ten kto świadczy takie usługi musi to wiedzieć. Była noc. Ale rano trzeba było pójść i poprawić pieczątki. Nie mogłam znaleźć paragonu. Zaczęłam grzebać w śmieciach, wyjmowałam po kolei różne rzeczy. Paragonu nie znalazłam. Ale się nie ubrudziłam, jakieś czyste te śmieci, a właściwie niepotrzebne rzeczy. W domu mieszkało sporo osób, więc ktoś w międzyczasie musiał wyrzucić kubełek. Trzeba było iść do śmietnika na zewnątrz. Dlaczego tylko ja się tym przejęłam? Można było wyrzucić złe pieczątki i iść z byle czym. Już świtało. Obudziłam się.



Obudziłam się zdziwiona, że coś mi się śniło i że wszystko doskonale pamiętam.


Ostatnio szukam prezentów dla 3 osób. Ciężko jest coś kupić dla osoby, która ma wszystko.


Kupiłam kilka prezentów na jutro. Za tydzień idę na rocznicę ślubu i nic nie mam. Ten sen to chyba z wrażenia, że nic jeszcze nie wymyśliłam. Szukam inspiracji. Takie teraz czasy, że można kupić wszystko, ale co? Najlepiej wychodzą mi prezenty jak nie ma okazji. Po prostu widzę coś odpowiedniego dla kogoś, kupuję i daję. Teraz jak mus, to jest problem. Mam jeszcze kilka dni. Nie będę grzebać w śmieciach ;)


Na pewno nie kupię pieczątek ;) Co to w ogóle za pomysł. Jak dla dziecka.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz