05/02/2011

Wędrująca rękawiczka

Wszystko jest energią.


Wszystko jest ze sobą połączone.


Ostatnio doświadczam dziwne rzeczy. Otóż gubię rękawiczkę. Na chwilę, bo ktoś mi ją odnosi. Mam kilkuletnie rekawiczki z 1 palcem, skórzane, w środku wytarte futerko. Naprawdę nic drogocennego. Gdybym je zgubiła to przez chwilę byłoby mi ich żal, ale przecież to rzecz nabyta (prezent). Ciagle wyrzucam stare rzeczy, nieużywane przeze mnie od co najmniej 3 lat. Taką mam zasadę. Robię miejsce na coś nowego.


Ale z tą rękawiczką (prawą) to coś dziwnego. Raz zostawiłam w restauracji, to barman gonił mnie na ulicy. Chyba ze 4 razy zostawiłam w kiosku, jak kupowałam pisma z płytami. Musiałam wracać, bo ludzie za mną krzyczeli. Kilka razy upadła mi w tramwaju, ze dwa razy w autobusie, dzisiaj goniła mnie dziewczyna ze 200 metrów, zeby mi podać zgubiona rękawiczkę. To wszystko wydarzyło się zaledwie w ciągu dwóch tygodni. Nie mam pojęcia jak to wyjaśnić?


Wszystko co nam się przydarza ma jakiś sens.


Trzeba go tylko odkryć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz