21/09/2022

Tęcza

Od początku miesiąca wysłuchałam 5 książek. Zabiera to dużo czasu i nie chce mi się robić nic więcej. Czy uzależniłam się od tego?

Dostałam rozliczenie za energię elektryczną. Mam nadpłatę 145 zł i będę płaciła mniej o 10 zł miesięcznie i dopiero od listopada. Właściwie nic nie zrobiłam. Wyłączyłam kable z kontaktu od tv, dekodera, radia. Nie oglądam nic. Na noc wyłączam router. Całymi dniami pracuje komputer i lodówka. 2 razy w miesiące piorę w pralce. Tylko tyle i wyszły oszczędności.

Wczoraj po kilku wizytach u stomatologa miałam ekstrakcję zęba. Dostałam b. dobre znieczulenia. Dałam się nabrać na wyliczankę. Miało być 1, 2, 3 i, a było 1 i 2 😎 Nic nie bolało i dzisiaj jest w porządku. Czegoś mi brak. Niepotrzebnie.

Do kuchni nie wchodzę wieczorami, bo kwiaty Hoi cuchną. To dobre miejsce, bo roślina nie ma nawet roku, a zakwitła.

A niektórzy polecają ten kwiat do sypialni. Dlaczego ekspertami stają nie osoby niekompetentne.

A dzisiaj była dziwna pogoda. Padało, ale nie dla mnie, bo nie miałam parasolki. Gdy wychodziłam z domu przestało. Potem padało gdy byłam w gabinecie. Gdy z niego wychodziłam przestało. Potem była galeria, potem bazary, potem autobus. I tak kilka razy.

To było zabawne. Tak dawno to ustaliłam, ale nieustannie mnie zadziwia jak działa świat.

Dzień zakończył się kolejną ulewą, a potem pojawiła się tęcza.


To dolna tęcza, bo ma odwrócone kolory. Była widoczna ponad 10 minut, a potem niebo się wypogodziło się.

Muszę odstawić książki, bo odeszła mi ochota na robienie innych rzeczy, bardziej interesujących.

Pomidorki nadal owocują. Czerwonych jest więcej, ale przestałam liczyć gdy doszłam do 50.

Jutro przyjdzie hydraulik, bo mam nową, nowoczesną baterię do kuchni. Wydałam tyle ile zaoszczędziłam na energii elektrycznej. Niby mało, a będzie ładniej 😎

Może humor mi się poprawi.

Jak to możliwe, że takie konstrukcje są możliwe na kulce obracającej się 1600 km na godzinę?

Kto w to jeszcze wierzy? Większość, bo mają mgłę przed oczami. Nikt obcy jej nie rozwieje. I dobrze, życie w iluzji jest łatwiejsze.

Mam oczy do patrzenia i uszy do słuchania.


2 komentarze: