24/09/2010

Super słuch

Moje zmysły szaleją. Od lat mam dobry węch. Gdy do tramwaju wchodzi ktoś kto przed chwilą palił papierosy, ja to wyczuję natychmiast. Czuję ulatniający się gaz, zanim inni go wyczują. Czasami mój zmysł płata mi figle, bo czuję jakby ktoś palił w moim pokoju. Dziwne.


Ostatnio zaczęłam trenować wzrok, bo gorzej widzę. Nie chcę kupować okularów, bo wierzę, że można nad tym popracować. Czytam książkę W.Lewina pt. „Jak w krótkim czasie poprawić wzrok” i trenuję. Na YT słucham też muzyki poprawiającej DNA 528Hz. Efekty w sprawie wzroku są marne, natomiast mój słuch się wyostrzył.


Często patrzę w niebo, bo szukam samolotów zostawiających smugi. Od kilku miesięcy ich loty się zmieniły. Latają bardzo wysoko, ledwo ich słychać, smugi szybko znikają, ale po kilku godzinach zamiast niebieskiego nieba mam białą watę, przez którą można patrzeć na słońce bez zmrużenia oczu. Gdy widzę taki samolot to na głos błogosławię pilota, całą jego rodzinę, błogosławię jego dowódcę i błogosławię chmurę białego dymu, którą zostawia na moim niebie. Skoro latają, a ja nie mam na to wpływu, to coś co błogosławię nie może mi zaszkodzić.


Wszystkie samoloty, które lądują w moim mieście, przelatują nad moim blokiem. Zanim je zobaczę na ok. 15-25 sekund je słyszę. Dziwne uczucie. Na początku mówiłam domownikom, że leci samolot, a oni pytają gdzie? Nic nie słyszą. Dopiero za chwilę go widzą i słyszą.


Londyn 17.41


Mieszkam na 2 piętrze i słyszę co mówi sąsiadka na parterze. Myślałam, że wszyscy to słyszą i zrobiłam eksperyment. Staliśmy w kuchni gdy sąsiadka coś mówiła. Ja słyszałam każde słowo i na głos je powtarzałam. A on mówi, że nic nie słychać, tylko jakiś szum! A ja słyszałam każde słowo.


Gdy ktoś ogląda tv lub słucha radia w pokoju obok to każę przyciszyć, bo dla mnie jest za głośno. W nocy słyszę muzykę przez podłogę, zwłaszcza basy. Czuję fizycznie te wibracje.


Dziwne to wszystko. A świat jest taki piękny. Dziś pierwszy dzień jesieni i Jowisza jeszcze dobrze widać, choć oddala się już od ziemi i nie świeci tak jasno jak księżyc.


Dobrze jest tego wszystkiego doświadczać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz