01/09/2010

Magia życia

Dzisiaj prawie cały dzień padało. Odwiedziło mnie kilka miłych mi osób, które wprowadziły mnie w dobry nastrój. Gdy miałam iść do sklepu, to przestało padać. Nawet wyszło słońce. Jakie cudne było niebo. Patrząc na takie widoki ogarnia mnie zawsze uczucie dziękczynienia dla Stwórcy. Po raz kolejny dziękuję, że żyję w wielkim mieście, w XXI wieku, mam taką a nie inną rodzinę, przyjaciół, znajomych, sąsiadów. Poczułam, że jestem cząstką tego świata, wspaniałego świata. Ja i świat to jedno. Mam wszystko co jest mi potrzebne. Eh, życie jest piękne.

Ponieważ dostałam już pierwsze dokumenty do rozliczeń, zabrałam się do pracy i wtedy spojrzałam w okno. Zobaczyłam piękną tęczę i musiałam wyjść na balkon, żeby ją sfotografować.

tęcza o 19:06

 tęcza o 19:07

IKE – świat jest taki jaki myślisz, że jest. Jeśli w głębi duszy czujesz radość, miłość, szczęście i wdzięczność to to dostajesz. W moim świecie nie ma chorób, smutku, depresji. To ludzie tworzą świat wokół siebie. Dla jednych deszcz niesie za sobą powódź, zniszczenie, a dla innych oczyszczenie. Musi upłynąć jeszcze trochę czasu zanim wszyscy ludzie do tego dojdą. A wtedy nastanie piękny okres na Ziemi. Ja już to czuję. To nadchodzi. :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz