14/02/2010

Chiński Nowy Rok

tygrys


Dziś o 17 rozpoczął się w Chinach nowy rok. Z tej okazji Chińczycy mają dwa tygodnie  wolnego, żeby spotkać się z rodziną. A my z rodziną jesteśmy tylko w święta.


Nasz nowy rok niczym się nie wyróżnia. Zaczyna się i już. W Chinach każdemu patronuje inne zwierzę. Ten rok będzie rokiem Białego Metalowego Tygrysa. Szczególnie dobry będzie dla ludzi, którzy urodzili się w latach Tygrysa, lub z żywiołem metalu


W nowy rok kończymy stare sprawy i zaczynamy nowe, pełne nadziei, bogactwa, szczęścia.


Będzie to rok miłości, ale też nagłych zmian, bo metal. Metal jest też moim ulubionym żywiołem, bo ja urodziłam się pod znakiem metalowego Psa. Uwielbiam zmiany, bo najgorzej jest spocząć na laurach.


Chiński Nowy rok zbiegł się z walentynkami, nie ma lepszej wskazówki. Tylko miłość.


Najlepsze prezenty w tym roku to srebrne ozdoby, bo przyniosą obdarowanemu szczęście. Ja już zaplanowałam takie prezenty, bo w tym roku w mojej rodzinie jest wiele rocznic i okazji do obdarowania i świętowania i okazywania uczucia.


Rok 2010 przyniesie spełnienie najbardziej oczekiwanych marzeń.


Wydaje mi się, że ludziom zaczyna brakować miłości. Miłość gdzieś się schowała, bo cały czas pochłania nas zarabianie na życie. Może nagle skończą się wojny o nic. Bedę się o to modlić każdego dnia. Przestaną ginąć młodzi ludzie, a stare pryki, którzy ich wysyłają na śmierć przestaną zarabiać na tym fortuny.


Tylko miłość daje ludziom energię do życia. Miłość powinna być motorem wszystkich działań. Wtedy świat pójdzie w dobrą stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz