20/08/2021

Sierpniowa tęcza

Piękny dzień.

Zrobiłam wszystko co zaplanowałam. Spotkałam się z miłymi ludźmi, wszystko wg planu.

Nie naciskałam na realizację, ale zewnętrzny zamiar zadbał o mnie.

Obejrzałam mieszkanie znajomego wybudowane w zeszłym roku i jestem zachwycona jego funkcjonalnością i standardem. Zaprojektowane z myślą o wygodzie ludzi, którzy w takich lokalach będą mieszkali. To zupełnie inne mieszkania niż moje i starych znajomych. 

Świat zmierza  w dobrym kierunku.

A wieczorem piękny widok.


W tym roku nie zwracałam uwagi na tęcze. Może ich nie było, bo deszcze padały w nocy.

W tym  czasie przelatywał samolot z Krakowa do Sztokholmu, ale go nie widać przez chmury. Było słychać 😀

Dziwne kolory wyszły. Oczy widziały co innego niż aparat. Człowiek jest najlepszą wartością tego świata. 😎


 


1 komentarz: