10/04/2013

Wszystkiego dobrego między świętami

Każdy na święta otrzymał porcję życzeń. Można powiedzieć, że był zaopiekowany. A co po świętach? Między świętami ja życzę wszystkim samych dobrych dni. Życzenia a rzeczywistość czasem się mijają.


Zawsze dostajemy to co dajemy, więc jeśli oczekujemy dobrych dni to postarajmy się innym też sprawić dobre dni. To takie proste. Ważne, żeby życie toczyło się własnym biegiem, nie przyspieszać niczego, zaufać Losowi, że wszystko co się wydarzy będzie dla mojego dobra. Staram się nie oceniać niczego, ale to bardzo trudne. Jak widzę w tv pilotów F-16, a prowadzący pyta: czy przyjechali z pod Poznania, a oni na to, że nie, że przyjechali z Łasku, to co to jest? Krytyka czy konstruktywna ocena? Gdyby w realnym życiu człowiek tak często się mylił, to wyleciałby z pracy. W tv jest beton, nie do ruszenia.


Ciężko jest pozostać bezstronnym. Dziś byłam na poczcie. Kolejka. Wyjęłam smartfona i zaczęłam grać, bo to uprzyjemnia czekanie. Wchodzi facet i pyta czy ktoś czeka do okienka z listami. Ktoś mu mówi, że jest jedna kolejka do wszystkich okienek. Ja niestety też się wtrąciłam, że trzeba czekać w jednej kolejce. Facet wskoczył na mnie i powiedział, że mam kwaśną minę. A potem zaczął: My chrześcijanie to jesteśmy... Nikt go nie słuchał. Dziwny typ. Jak można o sobie mówić w liczbie mnogiej. Może ma kilka osobowości, albo liczy siebie i swój ogromny brzuch, albo ma symbionta czy goaulda. Naprawdę to było śmieszne, jak się zastanawiałam kto to "my". Postanowiłam nie dać się sprowokować. Trenuje bycie dobrą osobą ;) Kiedyś to by było nie do pomyślenia. Zwykle czekałam na takie zaczepki, żeby komuś dowalić. A dziś byłam ponad to. Ale podniósł mi ciśnienie, bo nabrałam ochotę na wędzoną makrelę. Poszłam do sklepu rybnego ją kupić. A tam sprzedawca zaczął się do mnie uśmiechać. To ja do niego też się uśmiechałam. A potem wyszłam ze sklepu i wyszło słońce i był piękny dzień. Człowiek ma ogromną moc. Może sprawić, że czyjś dzień będzie koszmarny albo cudny.


Zainspirowana blogiem sun a day wykonałam własne dzieło :)


    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz