23/08/2008

Sprzątanie czas zacząć

Czas od pełni do nowiu jest niezwykle korzystny na pozbycie się niepotrzebnych rzeczy z domu. Księżyca ubywa i mi ubywa staroci. Przyjmuję zasadę, że jak czegoś nie używałam 3 lata to wyrzucam. Czasami jednak odnajduję coś co szukałam, a teraz się znalazło.

W sobotę 30 sierpnia będzie nów o godz. 21:59, a wtedy po sprzątaniu zrobię rytuał błogosławienia domu wg S.K.Kinga. Teraz odkąd jestem posiadaczką własnego mieszkania z aktem notarialnym, księgami itp. muszę zadbać o korzystne wibracje. Zrobię rytuał w środę w nocy, a potem opiszę.

We wrześniu wchodzę w nowy cykl numerologiczny w trójkę. Oj będzie się działo. 3 jest bardzo korzystnym okresem, wychodzę również z zimy Jowiszowej więc moje życie nabierze tempa. 

Piękne jest życie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz